Nie napisałam nic przez prawie rok. Wiele się przez ten czas zmieniło. Przede wszystkim przeprowadziłam się w końcu do miasta, które od samego początku mojej przygody z Turcją było moim celem. Iskenderun- bo o nim mowa, jest położony w południowo-wschodniej części Turcji nad Morzem Śródziemnym, w prowincji Hatay, niedaleko granicy syryjskiej. Miasto zamieszkuje około 250 tysięcy mieszkańców. Miasto nie za wielkie, ale moim zdaniem bardzo urokliwe. Zjednej strony miasto jest otoczone górami, a z drugiem okala je morze. Oprócz Turków społeczność stanowia Arabowie, a teraz róznież przez napływ uchodźców Syryjczycy. 
Tutaj kilka zdjęć mojego autorstwa zrobionych podczas mojej pierwszej wizyty w Turcji z 2013 roku :)








Obecnie jestem w Polsce na urlopie, po powrocie na pewno pojawi sie wiecej zdjęć i wpisów dotyczących moich zmagań z turecką codziennością :)


Komentarze

  1. Cześć Olu! :)

    Nie wiedziałam, że piszesz bloga :). Natrafiłam tutaj na sporo ciekawych uwag i zdjęć, aż z przyjemnością będę dalej zaglądać. Sama w Turcji byłam tylko turystycznie w Alanyi ładnych parę lat temu... Pozdrawiam Cię gorąco ze Szwecji! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty